If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Да попитам хората,които си разменят дюзите,когато го направите,ресетвате ли адаптивните параметри на ЕКУ-то,защото ако не го правите,ще има да почакате да се промени корекцията бая време.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Ако въпроса е към мен, аз лично не съм въртял дюзи и не съм ресетвал. Всичко което писах в темата е на база видяно и чуто, доколко е вярно не мога да кажа от опит, единствено не съм сигурен за допустимите граници. Ако ти знаеш точните параметри (а ти ги знаеш, сигурен съм), можеш да ги споделиш с всички нас или да пишеш кое как се прави и да приключим въпроса.
Пс Наясно съм че това е сервизна информация и не се споделя току тъй, ще те разбера напълно ако не ти се казват конкретните параметри.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Ако въпроса е към мен, аз лично не съм въртял дюзи и не съм ресетвал. Всичко което писах в темата е на база видяно и чуто, доколко е вярно не мога да кажа от опит, единствено не съм сигурен за допустимите граници. Ако ти знаеш точните параметри (а ти ги знаеш, сигурен съм), можеш да ги споделиш с всички нас или да пишеш кое как се прави и да приключим въпроса.
Пс Наясно съм че това е сервизна информация и не се споделя току тъй, ще те разбера напълно ако не ти се казват конкретните параметри.
Точни параметри не може да се каже,че има.Въпроса е,че баланса на цилиндрите зависи от много неща,не само от дюзи и компресия.При колите с вихрови клапи,се оказва голямо влияние на корекциите,ако има проблем с клапите,а то обикновенно има,ЕГР-а също оказва влияние,задръстен всмукателен колектор също,проблемен маховик..............По принцип,на студен мотор,ако държат около 2-2.5 всичко е наред.Никога не се хвърляйте на дюзи,ако видите голяма корекция.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Точни параметри не може да се каже,че има.Въпроса е,че баланса на цилиндрите зависи от много неща,не само от дюзи и компресия.При колите с вихрови клапи,се оказва голямо влияние на корекциите,ако има проблем с клапите,а то обикновенно има,ЕГР-а също оказва влияние,задръстен всмукателен колектор също,проблемен маховик..............По принцип,на студен мотор,ако държат около 2-2.5 всичко е наред.Никога не се хвърляйте на дюзи,ако видите голяма корекция.
Мерси от мен.Това ме интересуваше ,значи от -2,5 до +2,5 е в рамките на нормалното и за конкретна причина е трудно да се каже,предвид споменатите като евентуални такива.
Comment